Letošní první slavnostní společné setkání v divadle

Kolik vlastně nachystat židlí? Ptali jsme se při chystání divadla sebe vzájemně? Jsme o třídu menší, ale divadlo to my zaplníme hravě. 🙂 Hned, jak se tak stalo, jsme si poprvé letos zazpívali naši školní hymnu a zopakovali si, co nám říká školní řád (on toho moc nenamluví, nesmíte mne brát doslovně :-)) – totiž to, že se k sobě vzájemně chováme s úctou a respektem, že si pomáháme a neubližujeme nikomu a ničemu, a to nejen za branami Open Gate, ale i všude, kde se ocitneme.

Pan ředitel nám vyprávěl svůj cestovatelský zážitek z prázdnin, který byl spíš příběhem o vlastním poznání a tím zahájil celou sérii příběhů, které nás v rámci společných slavnostních oázách čekají. Poté se slova chopila Vera, která nám spolu s páťáky přečetla dopis od Gouthama (našeho indického kamaráda), kterému už šestým rokem posíláme v rámci adopce na dálku finance, aby mohl studovat. Psal nám, že se má dobře, a děkoval za zaslané vlastnoručně vyrobené knížky. Máme radost, že se mu líbí, a určitě s ním i nadále zůstaneme v kontaktu. Přenesli jsme se na chvilku na konec loňského školního roku a omedailovali všechny účastníky OGtlonu (některé v zastoupení) a předali všem KET/PEŤákům certifikáty. Pak už se dostaly ke slovu jednotlivé třídy. Stalo se milou tradicí, že si třídy na prvním společném setkání předávají své třídní kameny. I když nám (alespoň některým) trvá ještě nejméně do listopadu, než si na nová přízviska tříd zvyknem. Druhákům říkáme prvňáci, třeťákům druháci….a tak dále, a tak dále… Seznámili jsme se i s novými tvářemi. Kromě prvňáků, kteří jsou zcela noví, nám do některých tříd přibyli noví žáci i učitelé. Respektive paní učitelky… I jim přejeme, aby se s námi líbilo, často smálo, objevovalo, radovalo…a to všechno často a náramně mnoho.

Pak už byl čas na narozeninová přání v rámci Fresh tradice a na tolik populární Etiketu Ladislava Špačka.

První assembly skončilo a my už se moc těšíme na to příští, která se bude konat  ve středu 16. listopadu.

Za všechny zúčastněné, Marie.